Ai retur simplu și rapid pentru comenzi cu mai puține griji!
Ce înseamnă asta? Înseamnă că poți schimba sau returna orice produs comandat în maximum 30 de zile, cu o procedură simplificată de care ne ocupăm noi!
În cât timp poți returna o comandă?
Poți returna o comandă în maximum de 30 de zile de la data la care ai primit coletul!
Ce trebuie să faci pentru a returna un produs?
1. Să completezi formularul de mai jos cu câteva date. Colegii noștri se vor ocupa de celelalte aspecte și te vor contacta pentru confirmare.
2. Să ambalezi corespunzător produsele comandate pentru a nu fi deteriorate în timpul transportului. Te rugăm să nu ambalezi produsele în saci menajeri sau ambalaje ușor de deteriorat. Vom fi nevoiți să refuzăm coletele deteriorate la transport.
3. Să aștepți curierul comandat de noi care va ridica comanda.
În cât timp vei primii banii înapoi?
În cazul în care vrei să returnezi (nu să schimbi) un produs comandat, vei primii banii înapoi pe cardul de pe care ai efectuat plata (sau într-un cont bancar dacă ai plasat comanda inițială cu plata ramburs) la câteva zile după ce coletul ajunge la noi. Curierul va ridicat coletul de la tine și îl va livra la noi, iar colegii noștri vor verifica imediat coletul și produsul returnat. Dacă totul este ok, banii vor pleca spre tine în scurt timp. Termenul maxim pentru returul banilor este de 14 zile, dar de cele mai multe ori se realizează în maximum 2-3 zile lucrătoare în funcție de banca cu care lucrezi.
De reținut este faptul că în cazul în care ai achitat o taxă de transport atunci când ai plasat comanda, suma returnată va reprezenta doar contravaloarea produsului fără costurile de transport. Dar returul către noi este gratuit.
Ce trebuie să plătești?
Nu trebuie să plătești nimic pentru retur.
Curierul va fi comandat de noi, iar tu trebuie doar să îl aștepți pentru ridicarea coletului. Atât.
Câteva lucruri importante de reținut!
1. Noi facem plata pentru transportul de retur. Nu trebuie să comanzi curier, să te deplasezi sau să achiți costuri de transport.
2. Suma returnată în cazul unui retur va reprezenta doar contravaloarea produselor, nu și costul transportului achitat inițial.
3. În cazul produselor deteriorate în timpul transportului sau cu defecte, înlocuirea va fi gratuită, iar costurile de transport aferente înlocuirii vor fi suportate de noi. În cazul returului unui produs în această situație, suma returnată va include și costul transportului achitat inițial.
4. Nu putem accepta returul unor produse care au urme de utilizare, manipulare incorectă sau alte situații de acest gen.